גוגל

גוגל
“הסוד הגדול (הקטן)”

 קידום אתרים

נתונים שונים אנו שומעים על משמעותו של גוגל בהווי החיפוש הישראלי.
בתכנית תיעודית ששודרה בערוץ אחד, דווח כי גוגל מהווה כ 67% משוק החיפוש בישראל
בראיון של בכירה מצוות גוגל ישראל בראיון טלוויזיוני בערוץ 10 דווחה הגברת על כ 70% מחפשים בתכנית חדשות של ערוץ מוזכר בכתבה כי אחוז המחפשים עומד על 88%.

 אולי לא ניתן לדעת במדוייק מהו מספר המשתמשים האמיתי בישראל, אך עובדה אחת ברורה למדי;
כנראה שמספר המחפשים בגוגל עולה ונוסק לו ודי ברור ששליטתו בשוק לא רחוקה ממוחלטת.
יהיה נכון לומר שאחוז המחפשים בגוגל עומד פלוס מינוס על 80%.
זאת אומרת שכל שאר המנועים/אינדקסים המקומיים והבינלאומיים האחרים עימם עובדים בישראל נלחם על נתח של פלוס מינוס 25%- 35% שנותר.
וואלה הענק, MSN, YNET, נענע, תפוז, סטארט ודומיהם נוטלים כ”א אחוזים צנועים לכאן או לכאן.
רבות טובות ונרחבות נכתב אודות סודות גוגל, אך תעקבו מקרוב, תמצאו שתמיד כל המקצוענים יזהרו בלשונם (או בכתב עטם) ויוסיפו כי מעל לכל רב הנסתר על הגלוי וכי אף אחד לא יתן את צווארו בהתחייבות לתוצאות מוחלטות.

נכון, בבסיס אין חכמים בעירנו ורובנו יודעים פחות או יותר את העובדות הידועות, גוגל אכן נותן עדיפויות לפורמטים ופלטפורמות מסויימות, אך גם כאן העניין אינו מוחלט.
מסיבה זו מתבסס כל אחד ממקדמי אתרים גם על ניסיונו והצלחות אישיות ופרטיות שהיו לו.
קיימות שיטות ושפות תכנות פשוטות וארכאיות אשר יכולות להביס בקלות רבה טכנולוגיה מתקדמת חדשה.
מנוע הסריקה של גוגל המוכר גם בכינוי “תולעת” זוחל בין קבצי האתרים ברשת וסורק תווים.
התווים הינם קודים שונים וצורת כתיבתם, מילים בקודים, מלל בכללו ואינספור תווים וסימנים שונים אחרים.

הטייטלים 

ע”פ רוב, המרכיב החשוב והמשמעותי ביותר בנראותו, מציאתו והימצאותו של אתר הינם הטייטלים (title – כותרת)ובראשם הטייטל הראשי. הטייטלים נמצאים בתוך מסגרת הדפדפן (אקספלורר, פיירפוקס וכד..) בפס המסגרת הכחול של הדפדפן, הכי עליון במסך.

לטייטלים ע”פ רוב יש את הכח המשמעותי ביותר במלאכת איתור וסריקת אתרנו ברשת.
אך לא די בכך. אתר עם טייטלים טובים לא בהכרח יספק את הסחורה אם שאר צורות הכתיבה של תכניו וקבציו אינן חזקות, מלוטשות ובנויות היטב.
ההחלטה הראשונית כיצד לתכנן אתר אינה פשוטה כלל ומורכבת משיקולים רבים.
דרוש ניסיון רב, הכרת תחומי האינטרנט, הכרת מילות מפתח, שורות התמצית התיאורית ווירטואוזיות רבה על מנת להצליח עם אלה.
תהליך כתיבן הגדרתן, תהליך הניסיון והתהייה בבדיקתך הינו ארוך ומורכב וגם אז אנו רוצים לקוות שעשינו את הטוב ביותר….
התהליך יקר………….

ה – HTML

למיטב הידיעה המסד המועדף של גוגל הוא ה HTML המיתולוגי. בסיס דף HTML וכתיבה ב HTML.
בתוך זאת, מקטלג גוגל אותיות ע”פ גודלן, גודל הכותרות, תתי כותרות, המלל מתחתן וכן הלאה.  
הוא גם יודע במקרים לא מעטים לתת קרדיט לביטויים וחיבורים בהקשרים שונים אשר הינם בעלי משמעות חיפושית גבוהה ברשת ולדרג אתר בהתאם.

 חברת אינטרנטיק רכשה ידע וניסיון רב בתחום
המעוניינים בפרטים ובהצעה לקידום אתרם מוזמנים לפנות

סגור לתגובות.