דפי נחיתה

דפי נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה, Landing page וכו’ – הינו סוג של מוצר בעל ייעוד ייחודי. הגדרת ייעוד לדף נחיתה הינה בעייתית במידה מסויימת. קיימות דעות רבות וצורות גישה שונות באשר לחשיבותו של עמוד הנחיתה / לנדינג פייג’.
על כל פנים אנו יודעים מניסיון כי בהגדרה נכונה דפי נחיתה ביכולתם ובאפשרותם לספק מענה קידומי רב עוצמה. יהיו אף שיאמרו שחזקים מאתרי אינטרנט.
ובכן, לא היינו מרחיקים לכת באמירה כה גורפת, אך חשוב מאוד האבחנה בצורכו של הלקוח להשיג מטרה ברורה.
מן הסתם על פי רוב יהיה מדובר בלהצליח לגרום למבקר בדף ליצור קשר עם בית העסק, החברה – לצורך מכירת/רכישת מוצר, ידע או מידע..
אנו טוענים כי השיקול וההחלטה בעקבותיו מתי ומדוע נכון לעבוד עם דף נחיתה במקום דף בתוך אתר הלקוח, מהווה את המיומנות והידע החשובים מכל.
סיבות לבחירה בדף נחיתה:
הלקוח מעוניין לשמור על דיסקרטיות ולא להיות מזוהה עם אתר הבית שלו.
הלקוח מעוניין לפרסם מוצר אחד בלבד וממוקד ולהימנע מ”הליכה לאיבוד” של הגולש בין מוצריו הרבים.
הלקוח מעוניין בפעולה מיידית ו”אגרסיבית” לצורך מכירה של מוצר חדש, או להתנקות ממלאי ישן…
הלקוח מעוניין להדגיש מסר ויזואלי מפתה במלל מינימאלי – תכשיר קוסמטי, דגם של מכונית חדשה..
וכו’ וכו’…

כוחו ועוצמתו של דף נחיתה הבנוי היטב הם ביכולת ההנעה שלו לפעולה!!!:
התקשרו עכשיו!!
פנו לנציג!!!
הזמינו עכשיו!!!
קנו עכשיו!!!
להזמנות התקשרו – 1-800…
לבדיקה חינם פנו עכשיו..
הזמינו דוגמית ניסיון עכשיו..
להזמנת ביקור נציג ללא התחייבות – חינם! התקשרו עכשיו..
וכו’ וכו’…

יתרונו של דף ערוך נכון, מעוצב וכתוב בצורה חכמה, היא יכולתו להביא לקוחות יעודיים אשר בדיוק חשבו לקנות או לברר, או שמעו ממישהו, רצו להחליף, לחתן את הבת, לעשות ניתוח אף או שיקום הפה – ליצור קשר מיידי, ללא מחשבה נוספת או היסוס.

אינטרנטיק בונה דפי נחיתה ש”עובדים” עבורכם

לקבלת הצעת מחיר והזמנות – לחץ כאן

 

דוגמאות לדפי נחיתה

סגור לתגובות.