כשאתם עונים לטלפון – פתיח

תעירו אותנו בחצות, באמצע סייסטת הצהריים, בנהיגה באוטו – לבד או עם המשפחה, כשאנחנו עם הילדים בסופר, או בקניון, או בגן, או בפארק.. – אתם עצמאים? יש לכם עסק? ויש לו שם?
יפה.
כשמתקשרים אליכם בטלפון העסקי – נייח/נייד, במשרד או מחוצה לו – גם אם המספר מזוהה והלקוח מוכר וידוע, לעיתים אפילו קרוב משפחה;
תנו לשם העסק שלכם את הכבוד, את הקדימות, את העדיפות, נצלו את העובדה שמישהו מגיע עד אליכם, אז קדמו את העסק שלכם, כבדו אותו וסייעו לו לקדם אתכם ולסייע לכם, להצליח עבורכם.

אז כשאתם עונים לטלפון, סגננו לכם פתיח מכובד, אפילו ארוך, אבל מקצועי, רהוט, מהוקצע ורובוטי, כן – אתם שירות לקוחות, כן אתם יחסי ציבור, כן אתם תמיכה, כן אתם מכירות – משהו בסגנון זה ולא פחות מזה:

אינטרנטיק שלום בוקר טוב/צהריים טובים/ערב טוב מדבר דן במה אוכל לעזור?

לא פחות מזה!!!
זה מכבד אתכם וזה בטח ובטח מכבד את מי שבצד השני..
ואם במקרה מי שבצד השני מכיר אתכם ויודע אפילו שאתם יודעים שזה הוא, כי הוא מזוהה על הצג שלכם, אז ההתעקשות על צורת המענה רק תחזק את רמת ההערכה אליכם כמי שמציג אג’נדה מקצועית, כמי שמעריך ומכבד את עסק שלו, שמתעקש עליו, זה יעזור להם לזכור אתכם טוב יותר ולשנן את שם העסק שלכם, להמליץ עליכם, לספר עליכם, להיזכר בכם ברגע של צורך…

אז כמי שהשקיע רבות בהקמת העסק שלו – זמן, ימים כלילות, חווה קשיים ורגעים לא קלים, שם את מיטב כספו על קידום ושדרוג העסק שלו, אזי כדאי לו שיכבד את עצמו או יותר מכך את העסק שלו – הישות הנפרדת העצמאית (על אף שזה הוא בעצם..) שנקראת עסק, כדאי לו לבעל העסק לנצל את העובדה שכשמתקשרים אליו למנף ולמקסם את יחסי הציבור למען העסק שלו עד הגבול הסכריני, על גבול הגועל (יהיה מי שיגיד..), עד גבול הרובוטיות, אטימת הרגש. עשו את המיטב למענו, למען העסק.

לא תצטערו זה בדוק.

והמלעיזים למיניהם, ליבכם עליהם, הם אלה בדיוק שלעולם לא יוכלו להגיע למקומות והמעברים אותם כבר חציתם מזמן…

סגור לתגובות.