בקשו את ההמלצות והתודות של אלו שמפרגנים לכם
אם כבר מפרגנים, אז שיעמדו מאחורי פרגון ו"ינפיקו" לכם "קבלות" על כך!!!
ואתם…
אם לא תקבלו לבד, אז תבקשו בלי בושה!
זה חיוני, זה חשוב, ונחוץ לקידום האינטרסים שלכם.
כבר היינו בכמה וכמה סרטים. כן, זה נכון, כשאנו "מחנכים" את לקוחותינו לקדם את העסק שלהם, אנחנו שואלים: יש לכם לקוחות מרוצים?
לתשובה כן, אנחנו פשוט אומרים: אז תבקשו את זה מהם בכתב, עכשיו ומיד!!!.
כן, זה נכון, זה לא שקרי וזה חשוב.
אבל האמת?, לנו אישית זה עדיין לא קרה, לא פנינו ללקוח בבקשה לארגן (שלא לומר "לפברק") מכתב תודה או המלצה.
נכון, קורה שלקוח, מפרגן מאוד וממליץ באוזני אחרים, או מודה לנו תודה עמוקה ובחיוך נבקש זאת "בכתב"..
אך מעולם לא קרה או יקרה שפנינו או נפנה ללקוח בבקשה יזומה להמלצה או תודה. זו תופעה מוכרת מאוד באתרי אינטרנט של עסקים.
ובכן אצלינו, הן כולן מגיעות מעצמן.
הצהרנו.
לרשימות המלצות מכתבי תודה וצל"שים מרגשים למדי…
ליחצו כאן